Yapılan açıklamaya göre kampanya ile tarımsal üretim yapan kadınlar ve kadın kooperatifleri, Pazarama’da komisyon bedeli ve belli bir tutara kadar kargo bedeli ödemeden satış yapma imkânına sahip olurken; pazara erişim, satış-pazarlama, finansal, dijital ve zirai okuryazarlık gibi alanlarda eğitimlerden de yararlanabilecek. İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Yılmaz, “Pazarama iş birliğinde yürütülecek Kadının Gücü Geleceğin Tarımı’ kampanyasının, gerek bireysel olarak gerekse kooperatifler aracılığıyla tarımsal üretimde aktif rol oynayan, yeniliğe ve gelişmeye açık çok sayıdaki üretici kadına yeni fırsat alanları açacağına inanıyoruz” dedi.
Related Posts
İşgücü girdi endeksleri üçüncü çeyrekte yıllık bazda yüzde 3 arttı
- Mehmet Karaman
- 26 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Sanayi, inşaat ve ticaret-hizmet sektörleri toplamında istihdam endeksi, yılın üçüncü çeyreğinde yıllık bazda yüzde 3…
IMF: Trump’ın politikalarını değerlendirmek için erken
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Uluslararası Para Fonu (IMF) Sözcüsü Julie Kozack, ABD'nin seçilmiş Başkanı Donald Trump'ın ticaret ve vergi…
Konut satış ve kira fiyatlarında düşüş eğilimi sürüyor
- Mehmet Karaman
- 24 Kasım 2024
- 4 min
- 0
Sahibinden ve BETAM’ın ortak çalışmasında, Türkiye’deki kira ve konut fiyatlarındaki değişim incelendi. Elde edilen verilere…